Back Office Administrator with English

Sdílet pracovní pozici

Pro našeho klienta, společnost zabývající se poskytováním služeb v oblasti automatizace, hledáme administrativní podporu s velmi dobrou angličtinou. Jste systematický/á, pečlivý/á, odolný/á vůči stresu a hlídáte si termíny? Pak právě vás hledáme.

Informace o nabídce

Co vás na této pozici čeká?

  • Budete pravou rukou projektového oddělení.
  • Čeká vás sledování a správa elektronického portálu.
  • Zadávání a aktualizace dat v ERP systému.
  • Správa projektů, kalkulací, objednávek a dalších dat, která souvisí s projekty.
  • Podpora nákupního oddělení.
  • Reporting dat na centrálu (v AJ).
  • Spolupráce s dalšími odd.

Jak si vás představujeme?

  • Máte středoškolské vzdělání (ideálně ekonomického či technického zaměření).
  • Jste systematický/á, samostatný/á, pečlivý/á, časově flexibilní.
  • Nechybí vám velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Hovoříte velmi dobře anglicky (denní komunikace písemnou i ústní formou).
  • Jste aktivní řidič/ka.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Menší pracovní kolektiv a přátelskou atmosféru na pracovišti.
  • V případě potřeby možnost HO.
  • Zajímavé mzdové ohodnocení + 13. mzdu.
  • Dovolenou nad rámec Zákoníku práce (25 dní).
  • Příspěvek na penzijní připojištění + stravenkový paušál

Informace o pozici

Konzultant: Marcela Bočková

Kontaktní telefon: 777511747

Kontaktní e-mail: bockova@hrdirect.cz

Lokalita: Mladá Boleslav

Mzda: 50000 - 60000 Kč

Odeslat pozici na e-mail

Odpovědět na volnou pozici

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Čechova 407, Bakov nad Jizerou 294 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů