Informace o nabídce
Co bude Vaší náplní práce?
- Řešení vybraných případů z hlediska českého účetnictví, skupinového výkaznictví i daňových předpisů
- Agenda dlouhodobého majetku (evidence, kapitalizace, inventarizace, IFRS16)
- Dohled a kontrola nad agendou pohledávek (která je prováděna střediskem sdílených služeb)
- Drobné daně a poplatky (rozhlasové, televizní, silniční daň, srážková apod.)
- Spolupráce na měsíčních a ročních uzávěrkách, při auditu a přiznání k dani z příjmu
Požadavky:
- Praxe v účetnictví nebo VŠ studium v oblasti financí
- Znalost MS Excelu
- Aktivní znalost anglického jazyka (min. B1+)
- Svědomitost, pečlivost, samostatnost, bezúhonnost
- Časová flexibilita
Informace o pozici
Požadované vzdělání: Středoškolské s maturitou
Konzultant: Markéta Kloučková
Kontaktní telefon: 728531842
Kontaktní e-mail: klouckova@hrdirect.cz
Lokalita: Liberec
Mzda: 35000 - 45000 Kč