Specialista objednávek a logistiky

Sdílet pracovní pozici

Koordinace objednávek * Logistika a doprava * Komunikace s dodavateli * Home office * Stabilní společnost * 

Informace o nabídce

Pro našeho klienta, mezinárodní obchodní společnost specializující se na distribuci komponentů pro automotive sektor, hledáme organizačně zdatného a komunikativního kolegu/kolegyni.

Tato pozice Vám umožní získat cenné zkušenosti v oblasti logistiky a zákaznického servisu v mezinárodním prostředí. Seznámíte se s principy procesního a projektového řízení, a budete součástí stabilní společnosti s jasně strukturovanými procesy.

Náplň práce:

  • Zodpovědnost za zpracování objednávek a jejich koordinaci mezi zákazníky, dodavateli, skladem a dopravci.
  • Dohled nad logistickými procesy, zajištění včasného doručení komponentů a související administrativní činnosti.
  • Kontrola a řízení toku materiálu s cílem zajistit plynulost dodávek.
  • Každodenní komunikace se zákazníky a partnery, poskytování podpory a řešení jejich požadavků.
  • Vyjednávání úprav v dodacích podmínkách, vystavování faktur a dodacích listů.
  • Spolupráce s přepravními společnostmi a skladem na optimalizaci logistických toků.

Jaké schopnosti a zkušenosti jsou ideální?

  • SŠ vzdělání (výhodou praxe v logistice, dopravě nebo zákaznickém servisu).
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Pečlivost, samostatnost a smysl pro systematičnost.
  • Pokročilá znalost MS Excel, práce s daty a čísly.
  • Znalost SAP nebo jiného ERP systému výhodou.
  • Plynulá čeština a schopnost komunikovat v angličtině (zejména e-mailem).
  • Aktivní řidič sk. B.

Co klient nabízí?

  • Možnost odborného vzdělávání a kariérního růstu.
  • Práci v mezinárodní a stabilní společnosti.
  • Flexibilní pracovní dobu & možnost občasného home office.
  • 5 týdnů dovolené & sick days.
  • Příspěvek na stravování.
  • Příspěvek na penzijní spoření & systém Benefity.cz.
  • Občerstvení na pracovišti zdarma.

Máte o tuto pozici zájem? Pošlete nám svůj životopis, a pokud budete odpovídat požadavkům, rádi se Vám ozveme.

Informace o pozici

Konzultant: Markéta Kloučková

Kontaktní telefon: 728531842

Kontaktní e-mail: klouckova@hrdirect.cz

Lokalita: Praha

Mzda: 45 000 - 57 000 Kč

Odeslat pozici na e-mail

Odpovědět na volnou pozici

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Čechova 407, Bakov nad Jizerou 294 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů