Dispečer

Sdílet pracovní pozici

Pro našeho klienta v okrese Uherské Hradiště hledáme posilu do menšího týmu dispečinku. 

Informace o nabídce

Co Vás na této pozici čeká:

  • Organizace a plánování přepravních a distribučních procesů.
  • Koordinace činností mezi řidiči, sklady, zákazníky a dodavateli.
  • Řešení případných problémů, mimořádných situací a reklamací.
  • Zodpovědnost za administrativní záležitosti spojené s přepravou (faktury, přepravní listy, objednávky aj.).
  • Příprava pravidelných reportů.
  • Sledování nákladů na přepravu.


Co se od Vás očekává
:

  • SŠ s maturitou.
  • Zkušenost na obdobné pozici (doprava, logistika) alespoň 2 roky.
  • Znalost SAP výhodou, nikoliv podmínkou.
  • Dobrá znalost MS Excel.
  • Smysl pro detail.
  • Orientace na zákazníka.
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Spolehlivost a zodpovědnost.


Benefity, které Vám nabízíme
:

  • 25 dnů dovolené.
  • Možnosti platového růstu.
  • Benefitní konto.
  • Příspěvek na důchodové připojištění.
  • Dotaci na dojíždění.
  • Akční balíčky pro zaměstnance.
  • Zvýhodněný tarif u mobilního operátora i pro rodinné příslušníky.
  • Program v oblasti vzdělávání a prevence zdraví.
  • Akce pro zaměstnance.

Informace o pozici

Požadované vzdělání: Středoškolské s maturitou

Konzultant: Monika Kučerová

Kontaktní telefon: 773736361

Kontaktní e-mail: kucerova@hrdirect.cz

Lokalita: Uherské Hradiště

Mzda: 37 000 - 40 000 Kč

Odeslat pozici na e-mail

Odpovědět na volnou pozici

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Čechova 407, Bakov nad Jizerou 294 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů