Máte zkušenosti z obchodu, jste šikovný/á a pracovitý/á a Vaším cílem je spokojený zákazník a dlouhodobé vztahy? Přidejte se do rostoucího týmu našeho klienta, zavedené obchodní společnosti s více jak 20 lety zkušeností na českém trhu!
Informace o nabídce
Máte zkušenosti z obchodu, jste šikovný/á a pracovitý/á a Vaším cílem je spokojený zákazník a dlouhodobé vztahy? Přidejte se do rostoucího týmu našeho klienta, zavedené obchodní společnosti s více jak 20 lety zkušeností na českém trhu!
Jaké budou Vaše úkoly na této pozici?
- udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími klienty
- jednání se zákazníky (ředitelé/manažeři)
- příprava prezentací a nabídek, jejich realizace
- analýza trhu, navazování nových obchodních vztahů
- účast na výstavách a konferencích
- komunikace s obchodními partnery
Bez jakých dovedností a znalostí se neobejdete?
- technické myšlení a snaha učit se novým věcem
- zkušenosti s akvizicí nových obchodů (B2B, B2C)
- ŘP sk. B a ochota cestovat
- velmi dobré komunikativní schopnosti, cílevědomost, samostatnost, iniciativa
- orientace na výsledek, týmová spolupráci
- umět naslouchat klientům a nabídnout jim řešení, které neodmítnou
- přirozené vystupování a dokázat si získat důvěru klientů
- časová flexibilita (4x týdně budete cestovat za klienty)
Informace o pozici
Konzultant: Markéta Kloučková
Kontaktní telefon: 728 531 842
Kontaktní e-mail: klouckova@hrdirect.cz
Lokalita: Blansko
Mzda: 40 000 - 45 000 Kč