Fakturant/ka

Sdílet pracovní pozici

Pro přátelský tým menší výrobní společnosti se zahraničním zazemím, hledáme pečlivou a zodpovědnou osobu, která bude zajišťovat administrativní a účetní činnosti spojené s fakturací a zpracováním účetních dokladů.

Informace o nabídce

Náplň práce:

  • Vystavování a zasílání faktur za poskytnuté služby.
  • Přijímání a zpracování faktur od dodavatelů a jejich správné zaúčtování.
  • Kontrola správnosti a úplnosti faktur.
  • Zaznamenávání faktur do účetního systému a jejich zaúčtování.
  • Sledování splatnosti faktur, upomínání dlužníků a zajištění včasné úhrady závazků.
  • Komunikace se zákazníky a dodavateli, řešení dotazů a nesrovnalostí.
  • Příprava podkladů pro DPH a účetní závěrky.
  • Zpracování statistiky Intrastat a příprava podkladů pro další.
  • Podpora při interních a externích auditech.

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání, ekonomické zaměření výhodou.
  • Praxe na podobné pozici min. 1 rok.
  • Znalost účetních a daňových předpisů.
  • Angličtina na komunikativní úrovni (musíte zvládnout vyřídit telefonát i mail).
  • Znalost MS Office (Excel, Word).
  • Smysl pro detail, pečlivost a spolehlivost.
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti.

Nabízíme:

  • Stabilní zázemí prosperující společnosti.
  • Příjemné pracovní prostředí menší společnosti.
  • Flexibilní pracovní dobu, po domluvě možnost home office.
  • Rostoucí mzdové ohodnocení.

Informace o pozici

Konzultant: Markéta Kloučková

Kontaktní telefon: 728531842

Kontaktní e-mail: klouckova@hrdirect.cz

Lokalita: Mladá Boleslav

Mzda: 33 000 Kč

Odeslat pozici na e-mail

Odpovědět na volnou pozici

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Čechova 407, Bakov nad Jizerou 294 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů