Pro přátelský tým menší výrobní společnosti se zahraničním zazemím, hledáme pečlivou a zodpovědnou osobu, která bude zajišťovat administrativní a účetní činnosti spojené s fakturací a zpracováním účetních dokladů.
Informace o nabídce
Náplň práce:
- Vystavování a zasílání faktur za poskytnuté služby.
- Přijímání a zpracování faktur od dodavatelů a jejich správné zaúčtování.
- Kontrola správnosti a úplnosti faktur.
- Zaznamenávání faktur do účetního systému a jejich zaúčtování.
- Sledování splatnosti faktur, upomínání dlužníků a zajištění včasné úhrady závazků.
- Komunikace se zákazníky a dodavateli, řešení dotazů a nesrovnalostí.
- Příprava podkladů pro DPH a účetní závěrky.
- Zpracování statistiky Intrastat a příprava podkladů pro další.
- Podpora při interních a externích auditech.
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání, ekonomické zaměření výhodou.
- Praxe na podobné pozici min. 1 rok.
- Znalost účetních a daňových předpisů.
- Angličtina na komunikativní úrovni (musíte zvládnout vyřídit telefonát i mail).
- Znalost MS Office (Excel, Word).
- Smysl pro detail, pečlivost a spolehlivost.
- Dobré komunikační a organizační schopnosti.
Nabízíme:
- Stabilní zázemí prosperující společnosti.
- Příjemné pracovní prostředí menší společnosti.
- Flexibilní pracovní dobu, po domluvě možnost home office.
- Rostoucí mzdové ohodnocení.
Informace o pozici
Konzultant: Markéta Kloučková
Kontaktní telefon: 728531842
Kontaktní e-mail: klouckova@hrdirect.cz
Lokalita: Mladá Boleslav
Mzda: 33 000 Kč